Протягом 14 днів Ви можете повернути будь-який придбаний у нас товар у разі невідповідності очікуванням. Це стосується всіх категорій магазину.
Обміну та поверненню підлягають товари, що не були в експлуатації, належної якості, без механічних пошкоджень.
Товари належної якості це товари, які:
не були в експлуатації;
без механічних ушкоджень;
є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, товарний чек);
Споживач має право відмовитись від товару (у тому числі і належної якості) у будь-який час до його передачі, а після передачі – протягом 14 днів. У разі відмови від товару поверненню підлягає сплачена сума, за винятком витрат на доставку товару (відповідно до закону «Про захист прав споживачів»). Повернення коштів чи обмін товару відбувається:
у Києві за фактом на погоджену дату та час з представником магазину (Софіївська Борщагівка, вул. Мала Окружна 4а / Київ, вул. Чистяківська 2)
до 7-9 днів*, якщо замовлення було оформлене з доставкою по Україні (враховуються терміни пересилання товару у дві сторони)
*при поверненні товару терміни можуть бути набагато меншими (до 3 днів)
Процес обміну/повернення:
При поверненні –
Покупець відправляє товар власним коштом на адресу, яку вкаже менеджер під час обробки заявки про повернення, або приносить його до магазину “Sanhub” (за попереднім дзвінком!)
Продавець (представник магазину) оцінює цілісність товару та наявність усієї комплектації як виробу, так і документів (описано вище)
Якщо всі правила дотримані – Покупець отримує повернення коштів у зручний спосіб, якщо ні – Покупцеві буде відмовлено у поверненні коштів
При обміні –
Покупець відправляє товар власним коштом на адресу, яку вкаже менеджер під час обробки заявки про повернення, або приносить його до магазину “Sanhub” (за попереднім дзвінком!)
У разі обміну (якщо дотримано всіх правил та товар є в магазині) – Покупець отримує новий товар
Якщо товар зламався після установки або був у використанні – Продавець (представник магазину) повинен відправити його на обслуговування; Якщо неполадки усунути неможливо через заводський шлюб – пропонується на вибір альтернативний варіант або привозиться, якщо це можливо, аналогічна нова модель на заміну; Якщо пошкодження/поломка були пов’язані з некоректною експлуатацією або встановленням – діятимуть умови гарантії і сервісний центр усуне (якщо це можливо) причину поломки
-Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, та не сплатив його доставку до нас, сума витрат буде відрахована від вартості замовленого товару.
Увага:
Уважно перевіряйте товар, купуючи на наявність дефектів. Після того як Ви купили товар, претензії щодо дефектів не приймаються.
Повернення товару по Україні здійснюється за рахунок клієнта.
Якщо виріб є гарантія, це вказується в описі товару.
Забороняється:
– обклеювати коробку скотчем та ін. клейкою стрічкою
– класти в коробку мокрий товар
Для повернення або обміну товару належної чи неналежної якості Вам потрібно звернутися за номером +38(095)3346245для консультації з менеджером, який допоможе вирішити Вашу проблему без звернення до сертифікованого гарантійного сервісу.